جمهوری خواهان: راه حل تغییرات اقلیمی، عرضه بیشتر نفت امریکاست نه کمتر

جمهوریخواهان: راه حل تغییرات اقلیمی، عرضه بیشتر نفت امریکاست نه کمتر

بلومبرگ روز جمعه گزارش داد، در حاشیه اجلاس COP27 این هفته، جمهوری خواهان مجلس نمایندگان آمریکا استدلال کرده اند پاک ترین نفت جهان از ایالات متحده می آید، تولید نفت خام اضافی از ایالات متحده برای تامین تقاضای جهانی نفت ضروری است و بهتر از جایگزین های دیگر برای تغییرات اقلیمیست. 

گرت گریوز، نماینده جمهوریخواه لوئیزیانا در حاشیه COP27 گفت اگر می‌خواهیم تقاضای جهانی نفت و گاز را افزایش دهیم، باید اطمینان حاصل کنیم که فعالیت‌های استخراج، اکتشاف و تولید در مکان‌هایی اتفاق می‌افتد که کمترین میزان انتشار آلاینده را داریم، که عمدتاً در ایالات متحده (خلیج مکزیک) است.

مطالعه بیشتر: نفتا چیست؟

رهبران جهان تقریبا متقاعد شده‌اند که سوخت‌های فسیلی در آینده نیز نقش پررنگی دارند. اکنون در زمانی هستیم که بحران انرژی، فریاد معترضین برای تغییر فوری به سمت انرژی‌های تجدیدپذیر را خاموش کرده است. از آن سو، جمهوری خواهان باور دارند که اگر واقعاً جهان به نفت بیشتری نیاز دارد، باید از ایالات متحده بیاید، جایی که می توان آن را تمیزتر تولید کرد و تأثیر کمتری بر آب و هوا گذاشت.

برنامه های جدید برای تشدید مقررات علیه انتشار متان از حفاری های داخلی امریکا که در COP27 رونمایی شد، در فهرست برنامه های بایدن به چشم میخورد. طبق گفته EPA، استانداردهای پیشنهادی جدید میتواند متان حاصل از تولید نفت و گاز را تا 87 درصد کمتر از سطح سال 2005 کاهش دهد.

منبع : oilprice

0 پاسخ

دیدگاه خود را ثبت کنید

تمایل دارید در گفتگو شرکت کنید؟
نظری بدهید!

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *